Exodus
S2, E11: A code black at Angels Memorial takes a turn for the worse when a city-wide blackout leaves the hospital without power or back-up generators. As Campbell and Leanne divert high-risk patients to a nearby care center, Elliot and Heather are trapped in an elevator with a woman in labor, and Willis and Dr. Nolan (Kathleen Rose Perkins) try to help a 92-year-old woman who thinks it's 1942.