S1, E1: Young sisters Anna and Celia LeBaron endure a chaotic childhood. Their father Ervil LeBaron, a polygamist cult leader, claims to be the “Prophet of God.” Ervil’s deadly rise to power begins as he orders executions of rivals who stand in his way.