Exploited
Сезон 8, серия 18: When a violent shooting rocks a Los Angeles nightclub, Hondo and 20-Squad are thrust into the dark world of sex trafficking, going head-to-head with a notorious biker club as they race to find a missing girl. Meanwhile, a figure from Alfaro's past resurfaces, raising the question of whether his wounds run too deep for forgiveness, and deputy chief Bennett pushes commander Hicks to the breaking point.