Exploitin'
Сезон 5, серия 7: Baby Jane's crying is driving Eddy nuts. Saffy isn't finding much joy in her new motherhood either. But help is at hand in the unexpected form of Patsy. Unbeknownst to Saffy, Patsy has found Jane a modelling assignment. Now if Saffy can just be persuaded to leave the house with John.