Exploring a City That Started With a Death March
S1, E2: Satou seems to be stuck in the parallel world that looks like an amalgamation of the game projects he's worked on. And while his insider knowledge of the world's systems gives him an advantage, he still needs to find his bearings before he can start planning what to do next. To that end, he heads to the nearest city to establish a base of operations.