Explosive Diorama
Сезон 2, серия 8: Tara has never felt better as she and Lynda prepare for their art show. Kate lashes out by starting a new controversial business, while Marshall grows closer to his friend Lionel. Max makes a decision that will change everything. Charmaine strives to balance both Nick and Neil.