Exposed and Unfiltered: Part 1
시즌 5, 에피소드 17: Violence concerns cause producers to reunite the cast in small groups. Bambi and Betty Idol face off over Scrappy, Tommie's legal issues worsen due to Joseline, and a shocking turn of events may tie Stevie and Joseline together forever.