Bully Hunter Exposed Everywhere
S1, E1: At 18 years old, she posed for what she believed were private modeling photos. Fifteen years later, those same images resurfaced on pornographic websites threatening her job, her family, and her safety. But when online investigator, James McGibney, is called in for help, can his techniques succeed in exposing the online bullies before they destroy her life completely?