Extended Families
S1, E18: Why can't we be friends? -- When Buddy Garrity's affair is discovered, he finds himself in the doghouse. He, in turn, imposes on the Taylors and moves in with them. With her family falling apart, Lyla turns to Jason, the one person she can count on. But, after driving to surprise him at the quad rugby camp, Lyla notices for the first time that Jason's accident has changed him. Meanwhile, Smash thinks something is up with Waverly (guest star Aasha Davis) when she uncharacteristically takes him for a midnight swim. Elsewhere, Coach Taylor takes a meeting with TMU that puts his future with Dillon at risk.