Extinction
시즌 3, 에피소드 3: Clark discovers that someone is hunting people who have been affected by the meteor rocks--and the killer's next target is Lex. Clark uses his powers to save Lex but is caught off guard when the killer learns his weakness and shoots him with a kryptonite bullet. Meanwhile, Lex returns to work for LuthorCorp, but the animosity between him and his father continues unabated.