Customer Wars Extra Special Delivery
S1, E2: Customers brawl over an all you can eat crab legs buffet in Queens, NY. Trash talking between two groups of diners at a pancake house in Texas comes to blows. A man infuriates other customers when he cuts the long line at a coffee shop drive thru in Florida. A package delivery person attacks a woman who questions her methods.