Extracurricular Activities
S5, E18: Magnum and Higgins are hired by a University of Oahu dean to quietly investigate a professor who has been accused of having an inappropriate relationship with a female grad student. TC and Katsumoto take Cade and Dennis on a father-son camping trip.