"Extreme Penalties"
S1, E5: The Colombian Soccer Team continues to move up in the tournament, but begin to feel the heavy stress in getting ready to face two powerful South American squads: Uruguay and Argentina. The face-offs are not easy and mind games are at play as the opposing team tests the Colombians’ abilities in penalty kicks.