시즌 1, 에피소드 6: After a bomb explodes in Jersey City, the Cointel team captures a key planner, Sam Fathi (guest star Rudy Roushdi), who can lead them to Tal, the mastermind behind the bombing. When Sam proves difficult to break, Shepherd convinces Keaton to detain a former Egyptian intelligence officer to help, leading to an urgent mission to stop another bomb from going off.