시즌 1, 에피소드 7: A severe hurricane strikes Southern Florida, but torrential weather will not stop Walter from searching for a female high school student who went missing during the storm. While Walter is stranded on Looking Glass Key at the Ends of the Earth Bar, Isabel visits the missing girl's high school and uncovers clues that link her disappearance to foul play and a more serious and life threatening crime. Meanwhile, Willa's probation officer is stormed in at the Ends of the Earth Bar with Walter, Leo and Willa, and puts her differences with Willa aside to help the team solve the case of the missing girl.