Eyes Wide Open
S1, E2: Through faith and courage, tragedy turns to healing - In the wake of star quarterback Jason Street's serious injury, the town of Dillon turns to prayer. Pressure mounts for Coach Taylor and the team as second-string quarterback Matt Saracen is unwittingly thrust into the spotlight, while tensions build between Riggins and "Smash" Williams. Fearing not only for his players, but also his job, Coach Taylor pulls the team together and works one-on-one with the nervous rookie quarterback. Lyla faithfully stands by her man in the hospital, providing him with the courage he needs to recover. The team appears united as game day approaches -- pledging to win it for their fallen comrade. Connie Britton, Adrianne Palicki, Jesse Plemons and Aimee Teegarden also star.