Facade
S3, E15: Sydney and Vaughn must convince bomb maker Daniel Ryan (Ricky Gervais) that they are part of The Covenant in order to find out where he has hidden one of his devices. But Sydney discovers that her ties to the bomber could lead him on a suicide mission.