시즌 7, 에피소드 7: After their failed date night, Dr. Timoney asks Martin and Louisa to consider the advantages of living apart. Martin has a new neighbor: an ambitious art teacher who shakes things up at the school. Bert tries to make it as a handyman, and PC Penhale considers a transfer.