Fae-de To Black
S3, E4: Self-delusion meets illusion when Bo and Dyson take on a case in the world of new age psychology, and Bo suffers the consequences of denying her ravenous hunger. Kenzi feels the weight of trying to find a place in her friends’ new lives – leaving her vulnerable to an impending threat.