Fagmalion, Pt. 4: The Guy Who Loved Me
T5, E18: A jealous Will (Eric McCormack) keeps a wary eye on the re-modeled Barry (guest star Dan Futterman, "Enough") when he spies him disappearing with Jack (Sean Hayes) while Karen (Megan Mullally) switches roles with Rosario (Shelley Morrison) and pretends to be a maid in order to court a handsome maintenance worker (guest star Bruno Campos). Meanwhile, Grace (Debra Messing) finds herself hanging out more and more in her old digs in Will's apartment as she waits for her husband to return from overseas.