Failure is Not an Option
S1, E2: Steve Strope and his team hammer out the final details in the custom '57 Ford Wagon and make it with enough time to unveil at SEMA, but how will they fare in the competition? Meanwhile, Pure Vision revisits an old build for a longtime client.