Fairy Button Exchange / Pink Pong Program
S6, E4: When Pinkalicious loses her favorite button, she visits the Fairy Button Exchange in Fairyland to find it. Peter is having trouble in the Pink Pong tournament, but he learns that music might be able to help him concentrate.