S1, E6: Yusuf's murder is well-received at the station. Chief Semih thinks that this move will lead them to the Hunter. But there is something off about Fatih. He starts acting as if he is trying to clear Yasemin. Yasemin goes on the fashion show. But something they have never expected happens. Ahmet's life is in danger. When the fashion show is over, Serkan wants to introduce someone to Yasemin.