Fajita Man
S1, E6: Eddie is so desperate for a new video game named after his idol, Shaq, he goes to work at the restaurant. He expects special treatment since he’s the boss’s son, but is in for a surprise when Louis is determined to make him work hard for the money. Meanwhile, Jessica decides to look for a job of her own.