Fake it ‘til You Bake it
S1, E6: This week, 7 remaining home cooks tackle their first on-camera demos, and then take on baking without recipes?! The Task Challenge is a baking hack demo, while the Test throws two textures at them they’ll need to combine into a baked dish. Guest Kwame Onwuachi and Dan Souza taste all of the bakes. They must choose one winner and one cook to pack up their apron.