Faking It
Сезон 2, серия 6: With all of the flack the label is catching from the tragic police incident, Ayanna must quickly restore Midtown’s image. Desperate for a spot in the showcase, the girls work on convincing hot recording artist Joyce Sheree to sing a featured verse on one of their songs. Carlotta continues to fight for custody of Simone, a misleading photo of Noah and Alex goes viral and Cotton juggles two relationships. Meanwhile, Brody’s motivation for his return to Atlanta is revealed.