Fall of Man
시즌 1, 에피소드 6: Wozniak's (Ray Liotta) suspicions land on Saperstein (guest star Santino Fontana), forcing Harlee (Jennifer Lopez) to convince Stahl (Warren Kole) to arrest Saperstein in order to keep him safe. Harlee visits her abusive ex, Miguel (guest star Antonio Jaramillo), who tasks her with tracking down the man who committed the murder for which he is imprisoned.