Fallback
Сезон 1, серия 3: When Dr. Connor Rhodes (Colin Donnell) takes the case of a close family friend who's been impaled by glass shards, he's reunited with his sister, Claire Rhodes (guest start Christina Brucato), and forced to confront his past. Meanwhile, Dr. Natalie Manning (Torrey DeVitto) convinces a young musician to undergo a surgery that will save her life but could destroy her hearing.