Fallen Timbers
S1, E1: Following years of land encroachments by American settlers, Chief Little Turtle of the Miami leads the Indian Nations of the Northwest Confederacy to a major victory over the fledgling U.S. Army. But a new force under General "Mad" Anthony Wayne embarks on a counteroffensive, leading to a final battle that will see the Confederacy defeated - and open a new era of westward expansion.