Falling for the Falls, Pt. 1
Сезон 2, серия 10: When Sonny becomes secretly addicted to watching Mackenzie Falls, she seeks out Chad to find out some answers to what happens on the show. When Chad misinterprets her questions to be about him and Sonny, rather than a Mac Falls plot line, he asks her out.