Falling Star - Columbia
S3, E2: Falling Star counts down the final hour of one of the most catastrophic events in the history of space aviation when the space shuttle Columbia, the most advanced vehicle ever built, disintegrates in a fireball in the sky over Texas. A story about the loss of seven lives on a mission that was doomed from the start, Zero Hour.