Falling
S5, E11: When Helen Sharpe unexpectedly returns to New York, Max escapes to the wilderness on a corporate retreat with Bloom, Dr. Wilder and Iggy. Fun soon turns into catastrophe that threatens a life. Reynolds agrees to perform a risky surgery on a medical school colleague’s young son only to be faced with unexpected challenges outside his control.