Vencer el pasado Falsas acusaciones
S1, E2: Carmen discovers that Heriberto is cheating on her. Fabiola makes it clear to Claudio that before getting married she wants to be a businesswoman. Eleazar proposes to Mariluz to go live in Ciudad Juarez. Renata is accused of stolen Alonso's project.