The Kidnapping Day False Accusation
S1, E2: Myeong-jun finds out that Ro-hee's parents have been murdered. He can no longer demand ransom or bring Ro-hee back to her home. As he heads to Ro-hee's home, a suspicious figure approaches Ro-hee who is home alone. Meanwhile, Sang-yun, the detective in charge of the case of the murdered hospital director and his wife, learns of their daughter's kidnapping and begins tracing Myeong-jun's footsteps.