False Prophets
시즌 1, 에피소드 4: Shortly after Carl Lentz’s expulsion from Hillsong, Brian Houston is formally charged with concealing his father’s crimes and banished from Hillsong after allegations of his own misconduct are made public. Carl, Laura and a multigenerational group of former Hillsong congregants examine the rubble and collectively attempt to answer the ultimate question: What do you do when you discover the shepherd is the problem?