False Start
S7, E2: Hank treats a rookie triathlete who encourages him to try triathlons—and online dating—for himself. Evan and Paige temporarily move into the guesthouse with Hank, and Evan reveals a startling part of his past. Meanwhile Jeremiah gets Divya out of a jam and helps her keep things in perspective when a sensationalized video of her starts to spread.