Falsetto Andante
시즌 1, 에피소드 5: Rafa enters the attic, stays by Connie's side and gets on the kids' nerves; they, in turn, find Leo's notebook, which may be a key to understanding what's going on; at the same time, they try to find a way to find out what Gael is hiding.