Family Day
S1, E1: Series Premiere. After a struggling LA actor named Alex is evicted, his best friend Brett, a sound designer who's married with a wife and two young kids, tries to convince Alex to stay in LA. Brett's wife Michelle deals with her directionless big sister Tina, who's visiting from Houston. Following a group outing at the beach, Michelle and Brett clash while Tina confronts an ex, with the aide of Alex.