Family Reunion
S1, E3: The Wildlife SOS team rescues a wild hyena from a mob of frightened villagers and races against the clock to reunite a lost leopard cub with its mother. Meanwhile, the rapid response team is called to apprehend a home that’s invaded by a reptile.