Scaredy Squirrel Fancy Some Tea? / Mr. Perfect Balsa
S1, E6: Momma decides the store needs to be fancier, so Nestor replaces Dave's favourite coin-operated fire truck with a fancy teacup ride. Scaredy vows to get rid of the fancy and get his friend's fire truck back. Then, Scaredy gets tricked into competing in the Mr. Perfect Balsa Pageant against 3-time winner, Paddy Patterson.