Fanfare for the Unforgiven Man
S1, E3: Fresh out of money, the gang finds work in a small town while they stay at an inn. There, Pacifica befriends the inn-girl, Winia. But the fun is cut short when a familiar foe tries to lure out the Cassuls with a hostage.