ヴァニタスの手記 Серия 3: The battle between Vanitas and the Hellfire Witch takes an unexpected turn. Vanitas and Noé return to Count Orlok to learn their fate along with Amelia's. Noé digs deeper into the cause of Amelia's name corruption and goes on a journey with an old friend.