Fanning the Favorites
S16, E11: Hot-rod hunter Richard Rawlings and the Gas Monkey crew celebrate their fans with a countdown of fan-voted favorite builds, breakouts and blowouts. Russell, Mike and Tony are on a mission to derail him before he can reveal his personal favorite.