The Closer Fantasy Date
S1, E6: Brenda investigates the murder of a U.S. Congresswoman's daughter, who may have been targeted because of an online personal ad involving role-playing in a fantasy "rape" scene. As the investigation unfolds, Brenda becomes a target in a frightening incident that leaves her emotionally and physically shaken.