Far-Fre
S5, E3: In order to stop Harumi's nonsensical actions, a sniper shoots Harumi down. Masaki is livid! Kana desperately tries to treat her, but she doesn't regain consciousness. With Masaki's emotions reaching their peak, his NO finally activates.