Far from the Madding Crowd
Сезон 1, серия 20: Ryuko is awake and she's not happy. Intent on killing Ragyo and Nui, she heads out, leaving her allies behind. Without her power, Nudist Beach must decide what their next step is, but a new piece of intel spurs them to action!