Farewell Daddy Blues
S4, E12: Season Four Finale. Eli braces for the worst as Agent Knox sets in motion his plan to take down Nucky. Capone and Torrio reach an agreement in Cicero. Chalky looks to settle his scores. Richard Harrow steps forward to save Tommy, at Gillian's expense.