Farewell…
S1, E5: As Robbery Homicide investigates a serial killer who is targeting transgender people, Syd’s (Gabrielle Union) former boss asks her to help him bring down Gabriel Knox. Patrick (Ryan McPartlin) worries that someone is undermining first big case as DA, while McKenna (Jessica Alba) helps Izzy (Sophie Reynolds) deal with her mother’s death.