Fashion the Cruel Mistress
S1, E4: Rachel Zoe and her team are in New York for Fashion Week where they meet up with Diane Von Furstenberg and Oscar De La Renta. Rachel handles the stressful time by going on an extravagant shopping spree, while Brad has to prove he can handle working on his own when a scheduling mishap sends Taylor back to L.A. Rodger is less than pleased with the bill that Rachel racks up buying her favorite thing on earth - vintage apparel.