Fast Friends
S1, E6: Dealing with being excluded. Zoey is displeased with Molly's performance in a team event, and tricks the rest of her ride-mates into dropping Molly from the team. Molly is so hurt by being excluded, she decides to leave Horseland. It's up to Sarah and Alma to set things right again.